Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace zjednodušených projektů národních operačních programů 2014-2020 ve vztahu k dětem s odlišným mateřským jazykem v základních školách v Praze
Janatová, Kateřina ; Dobiášová, Karolína (vedoucí práce) ; Mouralová, Magdalena (oponent)
Diplomová práce se zabývá nastavením výzev národních operačních programů 2014-2020, cílících na podporu dětí s odlišným mateřským jazykem, a implementací zjednodušených projektů ve vybraných základních školách v Praze. Práce popisuje relevantní dotační příležitosti a na základě výzkumného šetření vyhodnocuje jejich nastavení a proces implementace. Z metodologického hlediska je v práci uplatňován kvalitativní přístup a design případové studie. Práce dále poukazuje na vztah liniových pracovníků k žadatelům/příjemcům podpory a vysvětluje, z jakých důvodů oprávnění žadatelé o podporu prostřednictvím projektů zjednodušeného vykazování nežádají. Za účelem naplnění stanovených výzkumných cílů a otázek byly provedeny hloubkové rozhovory s řediteli základních škol, administrátory uvažovaných operačních programů, zástupcem městské části z odboru školství a odborníkem na dotace pro školy. V závěru práce jsou navržena doporučení pro tvůrce relevantních výzev za účelem jejich možné úpravy a doporučení pro ostatní ředitele základních škol s cílem usnadnění implementace zjednodušených projektů. Diplomová práce se opírá celkem o čtyři teoretická a konceptuální východiska, která rámují zkoumanou problematiku. Konkrétně se jedná o teorii implementace, teorii evaluace, teorii liniových pracovníků a koncept...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.